Dunia Harian 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

>> Informasi

Najib Terdiam Rakyat Miskin sebab Rosmah

2018-08-06      Clement Lucas      Report

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Najib Terdiam Rakyat Miskin sebab Rosmah. Netizen: "rambut najib pun makin botak..memutar belit keadaan..sampai sakit otak memikir..rambut pun gugur..tgok perwatakan je dah tau salah atau tidak.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Sedikit info mengenai kemiskinan: Kemiskinan adalah kelangkaan atau kekurangan sejumlah (varian) tertentu harta benda atau wang. Kemiskinan adalah konsep pelbagai rupa, yang termasuk elemen sosial, ekonomi, dan politik. Kemiskinan mutlak, kemiskinan yang melampau, atau kemiskinan merujuk kepada kekurangan lengkap cara yang diperlukan untuk memenuhi keperluan peribadi asas seperti makanan, pakaian dan tempat tinggal.

Ambang di mana kemiskinan mutlak ditakrifkan dianggap sama, bebas daripada lokasi atau era kekal orang itu. Sebaliknya, kemiskinan relatif berlaku apabila seseorang yang tinggal di negara tertentu tidak menikmati tahap minimum "taraf hidup" yang minimum berbanding dengan penduduk di negara itu. Oleh itu, ambang di mana kemiskinan relatif ditakrifkan berbeza dari negara ke negara yang lain, atau dari satu masyarakat ke masyarakat yang lain.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari sama-sama kita tonton video di bawah. Najib Terdiam Apabila disindir oleh parlimen lain di mana Rakyat Miskin sebab Rosmah! Saksikan

Sila tonton video:


Like facebook fan page untuk dapatkan info terkini:


Trending

  Ini Terjadi Bila Nurul Izzah dan Khairy Jam aluddin Be rhujah.. Tak Sangka!!
 
 
  Ular besar sedang nak makan orang utan tetapi diserang oleh monyet yang banyak!! A khinya... Cepat tengok
 
 
  Dapat Tahu Orang Kuat Kena Siasat Isu Rasuah, Ini Komen Mat Sabu
 
 
  Panas!! Rafizi Ramli dedah kroni UMNO dalam kerajaan Pakatan Harapan
 
 
  Awek menyertai cabaran ke beranian!! Selepas 2 minit dia terpaksa.. Tak sampai nak tengok..
 
 
  Mengejutka n! Rupanya Baby Shima pengsan kerana gaun? Siti Sarah juga 'Terkena' di lokasi sama?
 
 
  Sedih dan sebak dapat tahu tiada kenaikan gaji untuk penjawat awam - Najib prihatin
 
 
  Sudah tukar watak, dulu tak ada macam ni - Kelakar bila speaker Nga Kor Ming perli Shahidan Kassim
 
 
  Lim Guan Eng Bongkar harta Najib dan Jho Low hasil 1MDB di Amerika Syarikat
 
 
  KJ Letak Jawatan Wataniah, Puncanya Buat Ramai Terkejut!